نسخه چاپی

حسن خسته بند در گفتگو با نما:

‌دولت اعتقادی به "مسكن مهر" ندارد/ مردم ‌مستضعف با این طرح خانه‌دار شدند

عکس خبري - ‌دولت اعتقادي به "مسکن مهر" ندارد/ مردم ‌مستضعف  با اين طرح خانه‌دار شدند

مسكن مهر علی رغم برخی ایرادات با سرعت در دولت گذشته در حال پیشرفت بود و از این روند قشر ضعیف جامعه كه خانه دار شدن برایشان رویائی بود، بسیار راضی بودند.

مسئولان دولت تدبیر و امید از آغاز روی کار آمدن، در گفتار و عمل نشان دادند که زیاد به مسکن مهر اعتقادی ندارند، هر چند که وعده دادند، علی رغم بی اعتقادی تعهدات دولت به مردم را اجرائی می کنند، اما هر چه به پایان دولت نزذیک تر می شویم، نارضایتی متقاضیان مسکن مهر از خلف وعده دولت بیشتر می شود.
نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسکن مهر اتفاق بزرگ و مثبتی در کشور بود اظهار داشت: مسکن مهر علی رغم برخی ایرادات با سرعت در دولت گذشته در حال پیشرفت بود و از این روند قشر ضعیف جامعه که خانه دار شدن برایشان رویائی بود، بسیار راضی بودند.
حسن خسته بند به تلاشهای دولت قبل برای اجرائی کردن تعهداتش در این زمینه اشاره کرد و افزود: دولت دهم تا جائی که در توان داشت کار را به پایان رساند اما پس از تغییر دولت، علی رغم تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری برای به سرانجام رساندن این پروژه بزرگ، دولت چندان تمایلی برای پیگیری امور مربوط به مسکن مهر نداشته و ندارد، چنان که در گذشته شاهد بودیم استانداران، مدیران کل راه و مسکن و همچنین مدیران بانک مسکن پیگیری مستمر برای تحقق اهداف مسکن مهر داشتند اما در دولت آقای روحانی خبری از این مسائل نیست.
عضو کمیسیون عمران مجلس به برخی اقدامات دولت یازدهم در پیشرفت مسکن مهر اشاره کرد و گفت: دولت بر اثر فشار مردم و توصیه های رهبر معظم انقلاب مقداری کار را پیش برده اما آن توان لازم را که می بایستی صرف این پروژه ملی بکند، بروز نمی دهد.
وی گرانی مصالح ساختمانی و خدمات را عامل دیگر کند شدن تکمیل پروژه های مسکن مهر دانست و عنوان کرد: گرانی های اخیر تاثیر زیادی بر آورده مردم گذاشته است، از آنجائی که متقاضیان اکترشان از قشر ضعیف جامعه هستند، توان افزایش سهم آورده شان را ندارند و بانک هم کمکی به آنها نمی کند، لذا سرعت انجام کار بسیار کند شده است.
خسته بند از بانک مسکن خواست تا با در نظر گرفتن جمیع موارد برای کمک به مردم به این مسئله ورود پیدا کند و گفت: اگر بانک ها در این شرایط کمک خود را بیشتر کنند، شاید بتوان اتمام مسکن مهر را نهایی کرد.
وی در پایان گفت و گو به وعده دولت جهت اتمام این پروژه در سال گذشته هم اشاره ایی داشت و افزود: به نظر نمی رسد با شرایط موجود، امسال هم از اتمام پروژه مسکن مهر خبری باشد، اما اگر همه دستگاههای ذیربط همت کنند شاید بتوان برای سال آینده شاهد پایان کار مسکن مهر در کشور باشیم.

۱۳۹۵/۸/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...